سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشتراکی

. راه اندازی دوره MBA بازاریابی محصول در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
دوره MBA با گرایش بازاریابی محصول در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت مشترک با دانشگاه لین شوپینگ سوئد برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر،  این دوره آموزشی با تاکید بر محوریت بازار طراحی شده است و فارغ التحصیلان آن قادر خواهند بود با تسلط بر دانشهای کاربردی و مدیریتی مرتبط با امور اجرایی شرکتها و سازمانها توان برقراری ارتباط با بخشها و متخصصین واحدهای عملیات و پشتیبانی مجموعه خود را داشته باشند و علاوه بر آن از دانشهای مورد نیاز در اداره کامل و آگاهانه یک سازمان صنعتی یا تجاری به خوبی بهره مند شوند.
ارغ التحصیلان دوره دو مدرک MBA و MSC را از دانشگاه لین شوپینگ دریافت می کنند که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و دارای اعتبار بین المللی است. دانشجویان می توانند تا اخذ درجه دکتری در صورت داشتن شرایط لازم تحصیل خود را ادامه دهند
برنامه ریزی درسی این دوره آموزشی دانشجو محور و مبتنی بر حل مشکل و متناسب با مسائل واقعی صنعت بوده و دانشجویان سه ماه فرصت تحصیلی در سوئد دارد.
برنامه MBA با گرایش بازاریابی محصول چهار نیمسال تحصیلی به طول می انجامد و پایان نامه دانشجو با مشاوره و تایید دانشگاه لین شوپینگ سوئد قابل اجرا است. داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در زمینه های مهندسی علوم پایه، مدیریت، اقتصاد و کلیه رشته های علوم پزشکی، داشتن سه سال سابقه کار و داشتن گواهی زبان TOEFL با نمره 550 و یا مدرک IELTS با نمره 6 از جمله شرایط شرکت در این دوره است.
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=721638
                                                     --------------------------------------------------
مشابه این خبر رو خیلی دیدیم، اکثر دانشگاه های بین المللی مثل کیش و چابهار و ... و همچنین دانشگاه هایی که پردیس بین الملی دارند،  بطور اشتراکی با یک دانشگاه خارجی مثل کانادا، مالزی و ... که رنکینگ جالبی هم نداره ، اقدام به جذب دانشجو با شهریه خیلی بالا مخصوصا در رشته ام.بی.ای می کنند. البته همینطور که در خبر دیده میشه، دانشگاه علوم پزشکی بهشتی هم از این قافله عقب نمونده!
حالا سوال اینه که این دوره ها رو چطور ارزیابی می کنید؟
برای ادامه تحصیلات؟ بازار کار؟ شاید هم از دوره های دانشگاه های خودمون هم مفیدتره؟ یا شاید هدر دادن زمان و پول؟

منتظر نظرات شما هستم...


» نظر